5/19/2015

INSPO #1

Heipsu!
Väsäsin muutaman inspiraatiokollaasin mua viimeaikoina viehättäneistä kuvista. Kaikki kuvat on otettu mun tumblrista (jota halutessasi pääset selailemaan TÄSTÄ). Omaan pukeutumiseen on mun mielestä helppoa etsiä inspistä mm. tumblurin ja pinterestin kautta, joita molempia käytänkin ahkerasti. Näistä kollaaseista löytyy paljon mustaa, harmaata, oliivinvihreää sekä nuden sävyjä ja juurikin näitä värejä haluaisin haalia enemmän vaatekaappiini. Hakusessa on myös ylimmän kollaasin mustat nauhakorkkarit, joihin olen ihastunut toden teolla!
-Inka

2 kommenttia:

  1. Ooh, nää kollaasit on täydellisyyttä! <3 Mä hankin just boyfriend-farkut enkä vois olla tyytyväisempi:) Nää käy oikeesti kaiken kanssa ja on niin kivan rennot kesäks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! <3 Ja ai että, bf farkut on kyllä aivan ihanat! Itseltäkin löytyy yhdet ja ne on just sen takia niin hyvät kun menee kaiken kanssa! :)

      Poista