5/03/2015

MY ALL TIME FAVES

Katy Perry Killer Queen Oh So Sheer... -hajuvesi
 Sain tuon pienemmän hajuvesipullon kavereilta joululahjaksi, kun olin pitkään hehkuttanut kuinka rakastan kyseisen hajuveden tuoksua. Myöhemmin sain sukulaisilta tuon isomman pullon ja ainakaan vähään aikaan ei tarvitse huolehtia lempparihajuveden loppumisesta. Hajuvedessä tuoksuu mm. jasmiini, metsämarjat sekä plumeriankukka. Mun mielestä kyseinen hajuvesi on todella raikas ja nuorekas. Ehdoton lemppari, jota ilman ei voi lähteä kotoa.

Biker - BIKBOK
Ostin tämän keinonahkatakin viime kesänä bikbokin alennusmyynneistä. Oikea hinta takilla taisi olla lähemmäs 70 euroa, mutta mukaani sain sen 30 eurolla. Kesällä ei kyseistä takkia ehtinyt paljoa käyttää ja vielä syksylläkin unohdin sen olemassaolon. Jossain vaiheessa loppusyksyä tajusin, että mullahan on biker-takki vaatekaapissa ja siitä sitten alkoikin kyseisen takin ahkera käyttäminen. Tämä takki on ollut päällä kovilla pakkasilla talvellakin, mutta onneksi se on hyvin paksu eikä tekonahka ole mennyt huonoksi pakkasessa. Mun mielestä jokaisella naisella kuuluisi olla vaatekaapissa jonkinlainen nahkatakki, ja mulla se sattuu olemaan tämä. Rakastan tämän takin yksityiskohtia ja musta biker on ajaton ja kulkee varmasti mukana vielä todella todella todella pitkään.

 The Body Shop huulipuna & We Care Icon magnetic lips huultenrajauskynä
 Mulla on jonkinlainen pakkomielle kaikenlaisiin huulipuniin ja niitä löytyykin multa monissa eri sävyissä. Tämä on kuitenkin mun ehdoton lemppari, sillä se sopii hyvin arkikäyttöön. Ostin tuon The Body Shopin huulipunan alennusmyynnistä ja se maksoi vaivaiset kolme euroa. Mun mielestä tämä huulipuna sopii myös tosi hyvin kevääseen, sillä se on niin herkullisen värinen. Valitettavasti sävyn numero ja nimi on kulunut pois, sillä kyseinen huulipuna kulkee joka päivä mun laukussa mukana. Yleensä mukana kulkee myös We Care Iconin huultenrajauskynä, jolla rajaan aina huulet ennen huulipunan laittamista. Huultenrajauskynän sävy on 1 natural nude ja se on mattapintainen.

 Rimmel Lasting finish consealer & Lumene Color correcting cream
Aloitetaampa ensin vaikka tuosta Lumenen CC-voiteesta. Kokeilin kyseistä voidetta muutama vuosi sitten, kun se tuli myyntiin. Ennen CC-voidetta olin kokeillut BB-voidetta, eikä kyseinen tuote minusta ollut niin mahtavaa, mitä kaikki hehkuttivat. Syynä kuitenkin oli se, ettei BB-voide ehkä sopinut iholleni ja tuonut mukanaan haluamaani peittävyyttä. Siispä, en odottanut paljoa tältä uudelta meikkivoiteelta. Heti ensimmäisen kokeilukerran jälkeen olin kuitenkin niin myyty, että siitä päivästä lähtien olen suositellut kyseistä putiloa kaikille kavereille, jotka miettivät mikä olisi hyvä meikkivoide. CC-voide on kevyt eikä jätä ihoa tahmaiseksi ja silti peittävyys on mun mielestä erinomainen. Jos siis et ole vielä kokeillut kyseistä voidetta, suosittelen lämpimästi.
Sitten noihin kahteen pieneen punaiseen purnukkaan. Kyseessä on siis Rimmelin peitevoide, jota kokeilin vasta ihan vähän aikaa sitten. Tätä tuotetta mulle suositteli eräs kaveri ja kehujen perusteella päätin, että pitäähän sitä itsekkin saada testata. Ostin ensin tuon kuvassa näkyvän tummeman sävyn (030 warm beige) ja tykästyin siihen kovasti. Kuvassa se näyttää ehkä vähän turhan oranssilta, mutta kasvoilla meikkivoiteen alla se toimii erinomaisesti. Muutaman päivän kuluttua kiikutin kotiin vielä vaaleamman sävyn (010 porcelain). Näitä kahta käytän jokapäiväisessä meikissä. Vaaleampaa käytän ns. highlighterina ja tummempaa varjostuksiin. Ja tätäkin tuotetta mun on pakko suositella, sillä vajaan 8 euron hinta suhteellisen isosta peitevoidepurnukasta ei mun mielestä kukkaroa paljon rokota.

-Inka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti