5/10/2015

SPRING OOTD

Moikka!
Saanen esitellä, tän kevään ehdottomasti käytetyin asu! En tiedä mikä tässä asussa mua viehättää. Ehkä sen yksinkertaisuus tai sitten jokin ihan muu. Tämä asu on pelastanut mut niin monilta vaatekriiseiltä kuluneen kevään aikana, etten pysy edes perässä laskuissa. Joka tapauksessa jalasta löytyy (jälleen kerran) niken popot ja Dr.Denimin farkut (jotka ikävä kyllä ovat menneet mun käytössä rikki :-( ). Musta tuntuu että Denimien laatu on alkanut huononemaan. Elämäni aikana olen jo ostanut muutamat Denimit ja joka kerta ne menee paljon aikaisemmin rikki mitä edelliskerralla. Enää en siis aio ostaa Dr.Denimejä vaan mulla alkaa uuden luottofarkkumerkin etsintä! Mulle saa toki vinkkailla, että mihin farkkuihin siellä ruudun toisella puolella luotetaan!
-Inka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti